Saturday, September 12, 2009

Urusan Perkahwinan

Perkahwinan merupakan salah satu yang menjadi tuntutan agama, memang tidak dinafikan perkahwinan merupakan penyambung zuriat dan menjauhkan daripada perkara - perkara mungkar.

Tapi pada masa kini perkahwian amat perit untuk dilalui oleh mereka yang ingin berumah tangga oleh keran kos-kos perkahwinan yang kian meningkat kini.

Bila tiba urusan perkahwinan ibu bapa merupakan mereka yang amat sibuk untuk memikirkan segala urusan yang diperlukan untuk melangsungkan majlis perkahwinan anak mereka.

Pada ketika ini jugalah bakal pengantin akan memulakan cabaran berumah tangga oleh kerana memerlukan beberapa persiapan untuk hari yang penuh sejarah ini.

Kewangan merupakan faktor yang amat penting yang tidak dapat dielakkan oleh semua pasangan yang ingin berkahwin. Kita perlu bijak untuk menguruskan kewangan supaya dapat melangsungkan hari bersejarah ini dengan lancar.

Blog ini akan cuba berkongsi dengan pembaca tentang segala urusan perkahwinan, supaya kita dapat berkongsi maklumat dan ilmu serta membantu anda untuk menguruskan perkahwinan anda dengan lebih lancar dan memberi idea yang lebih menarik.

No comments:

Post a Comment